terjah aku. ke??

web site hit counter

March 11, 2010

Perjuangan takkan pernah berhenti.

Di saat ayam mula berkokok. Terdengar pula dengungan merdu seruan azan.

Ketika hati, membiarkan saja nafsu terus memujuk rayu menidurkan aku.

Saraf optic memberikan kejutan di minda, membangunkan aku tanpa menghiraukan penat dibadan ini. Cerebrum dan cerebellum berkomunikasi menggerakkan aku tatkala mendayu2 pujukan nafsu itu.

*gahh.

Dengan bangga aku bangun memberikan tepukan keatas kejayaan aku bergelar insan yang bertanggung jawab menunaikan amanah yang diberikan sebagai tanda menjadi khalifah di bumi ini.

Tak ku lupa bantuan yang diberikan oleh saraf2 ku.

Anggota yang lain. Menguatkan aku lagi tabah menempuh dugaan besar yang dikatakan senang untuk dua’ itu.

Dan lagi, Bekerjasama membantu aku. Yang mungkin buntu. Bila dibuai arus menghanyutkan aku.

Terima kasih.

Hari-hari mendatang

Daisypath Anniversary tickers