terjah aku. ke??

web site hit counter

May 31, 2011

Bila Aku Sudah Tidak Kuat Lagi




Aku sangat bersyukur Allah temukan aku dengan kau,
aku sangat bersyukur jika Allah jadikan aku tulang rusukmu,
aku sangat bersyukur jika Allah jadikan aku ini lengkap untuk kamu,
Namun Allah itu adil, berikan aku segala dengan sempurna, tapi masih punya kekurangan agar di isi oleh insan seperti kamu.

Tapi,

Bila Aku sudah tidak kuat lagi,
menerima ujian sepertinya kamu itu hanya sepintas lalu,
aku mohon agar Allah beri sebaik-baik kamu,
malah jadikan aku sebahagian dari itu,
akan tetapi kau persiakan tanpa berfikir terlebih dahulu.

Apa salah aku bila diperlaku sebegini rupa?
bila perlu kau panggilkan aku,
bila mahu sehidup semati kau kata nanti lah dulu.

Jika hati dah tak ada buat apa ditunggu-tunggu.
Cukuplah aku seperti ini diumbang ambingkan selalu,
Demi Allah aku redha dengan ketentuan itu.

Hari-hari mendatang

Daisypath Anniversary tickers