terjah aku. ke??

web site hit counter

June 22, 2010

Sangsi.Lemas.Lemas.

hari ni aku dikejutkan dengan kata-kata bodoh mereka.
mereka sering mahukan sesuatu yang tak mungkin dilunaskan.
aku marah.

aku sangsi dengan keikhlasan yang disoal-soal.
sedang yang patut menjawabnya kau. bukan aku.
kalau ikhlas mahu mintak tolong.
buat cara mintak tolong.
lemas.lemas.

mereka hanya tahu apa yang diidamkan.
bila silap sikit mereka "demand".
aku lemas. sangsi dengan permintaan yang kurang jelas itu.
buat apa disusahkan menda yang senang?
buat apa nak sakitkan orang dengan kata bodoh. bencilah.
mengapa tak pernah kau pikir apa orang mahu.

hari,
hari,
minta menda yang mengjengkelkan.

aku ni ada batas.
kalau kena dengan caranya aku tak kisah.
otak itu patut ada dalam kepala.bukan dilutut.
lemas.lemas.

Hari-hari mendatang

Daisypath Anniversary tickers