terjah aku. ke??

web site hit counter

June 24, 2010

Rejab masih menungggu aku.

Terima kasih.Saya Sayang kamu.


Selama 23tahun hidup di dunia.

Baru semalam aku tahu kalau niat puasa ganti.

Tapi kita batalkan niat selepas mula berpuasa. Puasa ganti itu akan menjadi 2kali ganda.

(1hari ganti+1extra).

Jadi hari ini aku akan mengucapkan terima kasih kepada badan aku seharian menahan untuk berpuasa.

Minda aku. Kerana tak mudah lemah dengan hasutan.

Juga diri ini yang menjaga tingkah laku seharian.

Ye terima kasih. Saya sayang kamu.

Hah. :D

Banyak dalam hidup ni yang aku belum pelajari.

Sekiranya aku masih tak mengerti sesuatu itu.

Tolonglah kabarkan padaku.

Ilmu yang patut dikongsi tak lah merugikan kau orang pon kan?

Juga terima kasih kepada room-mate aku yang memberitahu perihal yang aku tak tahu.

Ye terima kasih. Saya sayang kamu.

Hah. :D

Hari-hari mendatang

Daisypath Anniversary tickers