terjah aku. ke??

web site hit counter

June 8, 2010

penyesalan hidup yang takkan boleh ditukar ganti.

penyesalan hidup yang takkan boleh ditukar ganti.
aku kesal dengan apa yang aku miliki.

membiarkan kehadiran insan yang selama ini kusangka adalah segalanya bagi diri.
aku akui membiarkan bibit-bibit chenta itu lahir dengan sendiri.
tanpa menghalang, aku hanyut dengan mainan ini.

mungkin itu ketentuan takdir.

aku menyesal, tapi bukan menyesal kerna kehadiran dia disisi.
aku menyesal, ikatan dibina hanya sekadar membiarkan masa untuk berlalu pergi.

inginku tanya mengapa diri ini seakan tak diperlukan lagi.
jawapan dinanti, siulan diberi.

kalau bingung mengapa dibiarkan hanya bertali gantung?

aku kasih bagaikan nyawa sendiri.
mengapa sekalipun kau tak pernah mengerti.

Hari-hari mendatang

Daisypath Anniversary tickers